dijous, 2 d’abril del 2009

ja sóc aquí!! o la història del "mono"

Avui a les 11:30 posava l’ànima neta i purificada i els peus bruts en terra catalana. La veritat és que ha sortit "caldo" quan he arribat a casa i me'ls he rentat. L’última nit en aquell hotelet "cutre" hi havia una dutxa comunitària i vaig preferir seguir amb els peus bruts abans que embrutar-los més.
He arribat bé, cansat de tantes hores volant per aquests cels del món mundial i sense haver dormit pràcticament en dues nits. Però bé, un és jove i ho acaba resistint tot!!
Si els que em segueixen tenen el "mono" de no poder fer la tertúlia, jo tindré el "mono" de publicar l'escrit. De veritat que ha sigut per mi molt interessant poder anar relatant el meu viatge perquè així m'obligava a documentar-lo al mateix temps que revivia de nou el dia, i més encara quan saps que té seguiment i acollida. No m'esperava que causés aquesta expectació, de la qual naturalment me'n alegro molt.
Però ja tinc la solució:
Qui dels tertulians serà el que em substitueixi? Ara li tocaria el torn a un altra que fes un viatge i així jo també tindria l'opció de poguer fer els comentaris.
Va..... a qui li toca?
I si no.... s'admeten suggeriments per solucionar la mancança.
Ahhh .. i pels Folls: dilluns assaig... que ja tinc "mono".

6 comentaris:

  1. molt de mono surt en la teva primera crònica en terra catalana. a veure si t'haurem de donar quatre cacauets...
    be, en primer lloc: BENVINGUT A CASAAAA!!!!
    ara ja podrem parlar "en directe" i enxplicar-nos coses i contracoses. m'antiendes?
    però ara descansa i situat. d'acord?
    +++ptons de benvinguda
    Xino

    ResponElimina
  2. Benvingut trapella de terres hindus,jo el proxim viatge previst el tinc a ...igualada ,pero no se si sera el mateix jejeje,res sants tornemi que no a sigut res ,ara a fer balanç del que volies treurent del viatge i del que ni es tret al final,i el mono ,ens el farem pasar si no tancas la pagina ,que jo crec que es convertira en forum al final jejej

    lo dit, rebenvingut a cat i ,...agafa pa amb tomaquet i pernil avuiii .

    tonetss maco ,ens veiemt

    ResponElimina
  3. Benvingut !!!

    Tranquil que el síndrome ja ens el farem passar d'una manera o altra ,tu avui amorrat al matalàs que d'aixó si que en deus tenir "mono", i agafat'ho amb calma, que aquí anem molt estresats...

    Petons!

    ResponElimina
  4. Bienvenido al primer mundo.
    Probablemente durante unos días necesitarás meterte en la cámara de descompresión y te costará asimilar las diferencias. En algunas ganamos y en otras el primer mundo, sin duda, pierde.
    Probablemente veas todo mucho más limpio de lo que pudieras imaginar, los atascos te parecerán pocos y el jamón te sabrá tan rico que entrarás en trance.
    Pero también te preguntarás si todo esto es lo más necesario para ser feliz.
    Guarda tus experiencias, tus sentimientos y tus emociones en una caja, como hacía Jim Cross con el tiempo y así, cuando lo necesites podrás abrirla y disfrutarlas de nuevo. Además, tú tienes este blog que siempre te ayudará a recordar.
    Ojalá y esta experiencia te ayude de ahora en adelante. A mí me ha ayudado compartirla contigo. Gracias por ello.
    Un beso fuerte

    P.D: Te recomiendo, para dejarte un sabor dulce, la película "el rio" de Renoir. Esa era la India que yo imaginé. Esa es la India que a mí me gusta imaginar...

    ResponElimina
  5. No crec que sigui gaire engrescador, però jo seré a Dubrovnik, Croàcia, antiga Iugoslàvia, i només penso passejar i fer unes quantes fotos i analògiques(és clar). És el que hi ha quan un és un carca i no busca risc ni pudors ni porta a sobre un estri d'aquests que ens fa venir el mono substitutiu d'els bon porros d'ahir. Busca'n un altra amb més trempera, potser una d'aquestes mosses que t'han escrit.

    Cordetes

    ResponElimina
  6. Lloat sia el Senyor Al•leluia! Al·leluia! Ja no cal que pregui més ni faci més penitència, collons!
    Petons de la Dolors! Fins aviat Toni! Benvingut! Joan M.

    ResponElimina